ورود به حساب کاربری

پیزو ریمر پروفا PROFA

پروفا

از {{model.count}}
انتخاب اندازه:
اندازه را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • .: سرعت چرخش آن ها ۱۲۰۰ دور در دقیقه می باشد.
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
230,000
5%
218,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پیزو/ریمر/پروفا

محصولات مرتبط

جنس فایل پیزو ریمر از استیل ضد زنگ است، به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی برخوردار است.

سر این فایل ها بسیار تیز است، به همین دلیل برای استفاده از آن ها نیازی به اعمال فشار زیاد دست نیست. همچنین هنگام تراش دادن بافت های آسیب دیده دندان، از تراش خوردن بافت های سالم دندان جلوگیری می شود.

سایز این ابزارهای اندو ۱ تا ۶ و آسورت آن ۱/۶ می باشد.

طول این فایل ها ۳۲ میلی متر است.

بسته بندی این ابزار به صورت ۶ عددی می باشد.

نوع این فایل ها روتاری می باشد.

و سرعت چرخش آن ها ۱۲۰۰ دور در دقیقه می باشد.



یکی دیگر از وسیله هایی که در عصب کشی دندان مورد نیاز می باشد پیزو است. پیزو در درمان ریشه برای بزرگ کردن قسمت گردنی کانال دندان، آماده کردن قسمت ابتدایی کانال دندان و همچنین حذف کردن گوتا پرکا که قبلا استفاده شده است، به کار می رود. پیزو طوری طراحی شده است که بتواند برش های خطی باز در کانال ریشه ایجاد و فضای کانال را باز کند. پیزو دارای پهنای مناسبی برای ایجاد یک طراحی ایده آل در کانال می باشد. پیزو ها دارای ۳۲ میلیمتر طول هستند که استاندارد طول آن هاست و کیفیت مناسبی دارند.



پیزو ریمر یکی از ابزارهای مورد استفاده در عصب کشی دندان است. عصب کشی دندان یکی از پروسه های دندان پزشکی است. که به منظور از بین بردن پالپ دندان و بافت های نرم داخل دندان مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که معمولا افراد هنگام درد برای عصب کشی به دندان پزشکی مراجعه می نمایند. دندان پزشک برای کنترل درد پالپ در طول درمان از بی حسی های موضعی استفاده می نماید.

البته توجه داشته باشید که در صورت عفونت و التهاب شدید دندان پوسیده، ممکن است با وجود تزریق بی حسی، باز هم فرد در طول درمان، درد محسوسی را تجربه نماید. پیزو ریمر یکی از ابزارهای مورد استفاده در عصب کشی دندان است. که به منظور تراش دادن دندان مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا استفاده نمودن از این ابزار در طول درمان دردی را متوجه بیمار نمی کند. اما در صورتی که دندان ملتهب شده باشد، ممکن است با قرار گیری ابزار روی دندان، فرد درد خفیفی را متوجه شود.

.
سرعت چرخش آن ها ۱۲۰۰ دور در دقیقه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...