09906996711
ورود به حساب کاربری

الکل تقطیر خراسان 70 درصد

70 درصد شیشه ای

از {{model.count}}
دسته : الکل
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • .: مناسب برای: ضدعفونی دست و سطوح
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

زمان ماندگاری: 3 سال

رنگ: بی رنگ

جنس: الکل

مناسب برای: ضدعفونی دست و سطوح

توضیحات الکل تقطیر خراسان 

اتانول یا نام دیگر آن الکل طبی 96 درصد و 70 درصد تقطیر خراسان ؛ یکی از مهم ترین محلول های ضدعفونی کننده در دوران بیماری کرونا به شمار می رود. در واقع؛ اتانول با دارا بودن ترکیبات شیمیایی قوی، قادر است در عرض چند ثانیه بافت ویروس را تخریب کرده و محیط را به طور کامل ضدعفونی کند. پس از پیدایش بیماری کرونا در جهان؛ استفاده از خرید الکل طبی، یکی از رایج ترین روش های گندزدایی محیط و حتی ضدعفونی دست ها محسوب می شود.به جهت پاک کنندگی سریع در ظرف 30 ثانیه، استفاده این نوع الکل بسیار برای محیط های آلوده و شلوغ پیشنهاد می شود. این ماده قادر است، با تخریب بافت ویروس و باکتری های مقاوم به اسید، با نفوذ به حفره ها و بخش های داخلی به سرعت محیط را پاکسازی کند به همین دلیل برای مصارف پزشکی از این محلول استفاده می کنند.

الکل تقطیر خراسان, دارای حداقل ۹۶ % , 70 %حجمی اتانول بوده و به آسانی با شعله آبی سوخته و گاز کربنیک و آب می دهد. در حرارت ۳/۷۸ درجه سلسیوس در شرایط متعارفی جوشیده و در سرمای ۱۱۲ – درجه سلسیوس منجمد می شود. به طور کلی مایعی است بیرنگ و زلال با وزن ملکولی ۰۷/۴۶ که به هر نسبتی در آب حل می شود بوی مشخص و تندی دارد. کاربردهای پزشکی و گندزدایی (به دلیل نفوذ فوق‌العاده به داخل منافذ و حفره‌ها و از بین بری باکتری‌های گرم مثبت و منفی و باکتری‌های مقاوم به اسید با غلظت ۷۰ تا ۸۰ درصد)

مشخصات الکل تقطیر خراسان

موثر بر روی طیف وسیعی از ویروس

باکتری ها و قارچ ها

.
مناسب برای: ضدعفونی دست و سطوح

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...