09906996711
ورود به حساب کاربری

اتوکلاو موکوم Mocom مدل classic

مدل: classic

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده:: ایتالیا
  • پمپ وکیوم:: دارد
  • مراحل وکیوم:: با ۴ مرحله وکیوم قوى و ایجاد خلاء تا -0.9 بار
  • تعداد برنامه (سیکل) استریل:: 6
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اتوکلاو موکوم Mocom مدل classic : سیکل های استریلیزاسیون بر روی صفحه اصلی دستگاه آیکون مختص به خود را دارد که می توان به سرعت و به طور مستقیم روی ال ای دی دستگاه آن را انتخاب کرد. و غیر از آن کاربر میتواند زبان و سیکل های مورد نظر را انتخاب کند تا عملیات استریلیزاسیون ، همانطور که او میخواهد و انتظار دارد انجام شود.

هر جنسی که امروزه در بازار میبینیم دارای انواع مختلفی هستندکه به طبع هرکدام از آن ها  خوبی ها و بدی های مختص خود را دارد و باعث شده درباره جنسی که در بازار است راهنمای خرید مربوط با آن جنس هم وجود داشته باشد پس این که ما به عنوان خریدار از محصول اطلاعات کافی داشته باشیم بسیار مهم است.

جهان دنتال هم بر همین اساس به شما کمک خواهد کرد تا محصول متناسب با نیاز خود را با اطلاعات کاملی که ما در اختیار شما میگذاریم تهیه کنید. یکی از همین  لوازمی که در تمام بیمارستانها و مراکز درمانی کاربرد گسترده ای دارد دستگاه اتوکلاو موکوم Mocom می باشد.

یه همین دلیل و به دلیل شیوع پیدا کردن و افزایش انواع بیماری ها استفاده از دستگاه اتوکلاو بسیار بیشتر از قبل دارای اهمیت است زیرا کار اتوکلاو استریل و ضدعفونی کردن وسایلی است که در بیمارستانها و مراکز درمانی استفاده میشود. دستگاه اتوکلاو با تنوع زیادی عرضه میشود یکی از انواع اتوکلاوها، اتوکلاو دندانپزشکی است که مسلما از آن در مطب دندانپزشکی استفاده میشود و کار آن استریل کردن و ضدعفونی کردن لوازم و مواد مربوط به دندان پزشکی است.

طرز کار اتوکلاو موکوم Mocom :

در دندانپزشکی از اتوکلاو هایی استفاده میشود که با فشار کار میکنند. برای مثال در بخار خالص (درجه اشباع ۰/۸ تا ۱) با فشار ۲ بار ، دمای بخار باید ۱۳۴ درجه سانتی گراد باشد. دستگاه اتوکلاو موکوم Mocom این شرکت دارای پمپ خلا است.

کار پمپ خلاء این است که در آغاز مراحل استریلیزاسیون با ایجاد مکش ، هوای داخل محفظه را به طور کامل تخلیه میکند سپس بخار وارد دستگاه اتوکلاو می‌شود. در زمان تخلیه ،هوایی که در داخل محفظه قرار دارد به سمت بیرون کشیده می شود و هر چه زمان مکش دستگاه بیشتر باشد ، جایگزین شدن بخار مؤثرتر خواهد بود. استریل کردن وسایلی که از مواد دارای اختلال ساخته شده اند در مقایسه با سایر وسایل خیلی بیشتر از وسایل دیگر دشوار است.

کشور سازنده:
ایتالیا
پمپ وکیوم:
دارد
مراحل وکیوم:
با ۴ مرحله وکیوم قوى و ایجاد خلاء تا -0.9 بار
تعداد برنامه (سیکل) استریل:
6
سیکل فلاش (fast):
دارد✔ قابل تنظیم برای کاربر
برنامه سلف تست:
Bowie & Dick / Helix / vacuum
صفحه نمایش:
LCD
مخزن آب:
مخزن جدا براى آب استفاده شده و آب تمیز
حافظه داخلى / خارجى:
داری حافظه داخلی( 500 سیکل ) و امکان اتصال به فلاش جهت مستند سازى عملکرد دستگاه
تغذیه و توان:
‏ ‏ AC 220 V , 2300 W
وزن:
49 کیلوگرم
ابعاد دستگاه:
500*480*600 mm ارتفاع*عرض* طول
استانداردها:
‏ CE اروپا ، FDA ، ISO

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...