ورود به حساب کاربری

آمالگاماتور کپسولی AJTEB-DENTALIUM-D

مدل: AJTEB-DENTALIUM-D

از {{model.count}}
انتخاب مدل:
مدل را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
6,450,000
3%
6,256,500 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

آمالگاماتور کپسولی عاج طب Dentalium با تایمر دیجیتال ساخت ایران و شرکت عاج طب می‌باشد که به جرات می‌توان گفت که آمالگاماتور دندانپزشکی دیجیتال عاج طب یکی از بهترین دستگاه‌های آمالگاماتور ایرانیست که با برندهای مختلف خارجی کاملا رقابت می‌کند.


آمالگاماتور کپسولی دنتالیوم دی، تک موتوره با تایمر دیجیتال است که دارای سیستم ایمنی پیشرفته میکروسوئیچ و پوشش ایمنی بر روی گیره می‌باشد که بوسیله این میکروسوئیچ‌های ایمنی امنیت دستگاه بالا می‌رود و در زمانی که درب محافظ یا پوشش ایمنی بر روی گیره باز شود، چرخش گیره دستگاه بطور خودکار قطع می‌شود.

آمالگاماتور دنتالیوم عاج طب
ویژگی‌های آمالگاماتور کپسولی عاج طب دیجیتال Dentalium-D
طراحی دستگاه آمالگاماتور Ajteb مدل دنتالیوم ارگونومیک و نوین است؛ و جنس قاب بالایی و زیرین دستگاه از پلاستیک ABS خود رنگ می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این وسیله می‌توان به گيره آمالگاماتور کپسولی عاج طب اشاره کرد که بصورت يک تکه انعطاف‌پذیر از جنس استيل بسيار مقاوم با طول عمر بالا ساخته شده است.
تايمر ديجيتال آمالگاماتور کپسولی عاح طب Dentalium-D توانایی تنظيم زمان بین 0 تا 90 ثانيه را بدون خطا دارد و دارای دو سوئیچ لمسی و نمايش زمان اختلاط روی نمايشگر ديجيتال می‌باشد.
آمالگاماتور عاج طب کپسولی دیجیتال از حداقل صدا و لرزش برخوردار و این ویژگی بدلیل استفاده دستگاه از سيستم انتقال قدرت بدون تسمه می‌باشد که حداقل صدا و لرزش را به دستگاه منتقل می‌کند.
ميزان دور موتور آمالگاماتور Dentalium-D دیجیتال 3هزار دور در دقیقه است که این سرعت چرخش باعث تولید سرد و بی خطر برای استفاده دندانپزشک می‌شود. لطفا قسمت مشخصات دستگاه را نیز مشاهده فرمایید تا بهترین آمالگاماتور دندانپزشکی را مناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

ساخت ایران

مناسب برای آمالگام و گلاس

دور موتور ثابت

تنظیم تایم 0 تا 90 ثانیه

دارای سوییچ ایمنی درب

گیره استیل فنری یک تکه

کل بدنه و کفی پلاستیک خودرنگ ABS



دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...