ورود به حساب کاربری

یونیت فخرسینا 4 شیلنگ PEGAH 2504/2

مدل: 4 شیلنگ PEGAH 2504/2

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ساخت کشور:: ایران
  • زیر سری:: قابل تنظیم برای اطفال, دو محوره
  • موتور صندلی:: 220 ولت گیربکسی / حافظه دار
  • تابوره:: ندارد
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
355,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

یونیت فخرسینا مدل پگاه از یونیت های پر فروش محصولات فخر سینا | Fakhre sina که دارای بدنه قوی و رنگ صاف و صیقلی میباشد، که از تابلت 4 شیلنگه از بالا بهره می‌برد. صندلی دندانپزشکی محور کلیه اقدامات دندانپزشکی است.

این دستگاه یونیت پگاه فخر سینا نقطه کانونی کار روزانه دندانپزشکان است، که از طریق آن بیماران خود را معالجه و درمان می‌کنند. یونیت فخرسینا پگاه پاسخگوی نیازهای روزانه دندانپزشکان عزیز می‌باشد و کار شما را تا حد امکان آسان و ایمن می‌کند.

در دسترس بودن لوازم و اینسترومنت‌ها، برای دندانپزشک بسیار حائز اهمیت است و میتواند سرعت عمل و دقت دکتر را بالا ببرد، به همین خاطر یونیت دندانپزشکی Fakhr Sina پگاه بدلیل طراحی ارگونومیک و خاصی که دارد، دندانپزشکان را در حین درمان بدون منتقل کردن هیچ زحمتی یاری می‌کند.

دنتاطب برای راحت کردن خیال خریداران محترم، خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت فخر سینا را تا 12 سال تضمین می‌کند و به درخواست خریدار، تعمیر و نگهداری یونیت های دندانپزشکی فخر سینا  مدل PEGAH را با رعایت اصول نگهداری انجام می‌دهد و در صورت نیاز یا خرابی قطعات یونیت فخر سینا را تامین می‌کند.

برای مطالعه و مشاهده امکانات دستگاه یونیت لطفا به قسمت اطلاعات بیشتر محصول مراجعه و در صورت پیش آمدن هرگونه سوال با دنتاطب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان دنتاطب به عنوان یک مشاور دلسوز شما را راهنمایی می‌کنند.

ساخت کشور:
ایران
زیر سری:
قابل تنظیم برای اطفال, دو محوره
موتور صندلی:
220 ولت گیربکسی / حافظه دار
تابوره:
ندارد
پوار آب و هوا:
دارد / دو دستگاه
کراشوار:
متحرک / سرامیکی
سایر امکانات چراغ:
سفارش چراغ ال ای دی فارو و سنسور NO TOUCH
منبع تغذیه و توان مصرفی:
220-240 ولت / 50Hz / 880W
نگاتسکوب:
دارد / نگاتسکوب OPG بصورت آپشن
تابلت دستیار:
دارد
استانداردها:
CE اروپا / ISO
گارانتی:
دو ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...