ورود به حساب کاربری

کیدنی تری (رسیور) اسمال – 2533

کد: 2533

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز:: 6″
  • گارانتی:: 5 سال
  • کد کالا:: 2533
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
268,000
15%
227,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیدنی تری

محصولات مرتبط

Kidney Tray

کوچک(Small)

سایز :

6″

 توضیحات :

ظروف، کیدنی تری

برای نگهداری، استریل کردن و یا قراردادن برخی مواد و ابزار از ظروف استفاده می‌کنیم. ظروف بر اساس نوع کاربرد در شکل‌ها و سایزهای مختلف و به صورت درب‌دار و بدون‌ درب طراحی می‌گردند. به عنوان مثال برای نگهداری پنبه، رول پنبه و یا گاز، برای استریل شدن و استریل نگه‌داشتن کاربرد دارند. همچنین برخی از ظروف برای غوطه ورشدن برخی ابزار در محلول ضدعفونی جهت استریل استفاده می‌شوند. برخی از ظروف نیز برای نگهداری ابزار چه به صورت استریل و یا غیر استریل استفاده می‌شوند.

در برخی ظروف سوراخ‌ها و یا شیارهای وجود دارد که در مواردی که ابزار نیاز به استریل دارند از این شیارها و سوراخ بخار خارج می‌شود. برخی ظروف به صورت سطح کاملا یک دستی هستند که برای ریختن مایعات داخل آنها و غوطه ورشدن ابزار درون آن استفاده می‌شود. سینی‌ها یا دیش‌های مخصوص ابزار نیز معمولا جایگاه‌هایی برای قراردادن ابزار دارند که این جایگاه‌ها می تواند از نوع سیلیکونی، فولاد زنگ نزن (Stainless steel) و حتی آلومینومی باشد.

این محصول از جنس فولاد زنگ نزن بوده و دارای 5 سال گارانتی شرکت.

با افتخار تولید ایران

 کد کالا : 2533

سایز:
6″
گارانتی:
5 سال
کد کالا:
2533

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...