ورود به حساب کاربری

کاغذ ارتیکلاور (کاغذ کاربن) DENTACOMP

DENTACOMP

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • .: علامت گذاری آسان ، سریع و دقیق
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
145,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

کاغذ ارتیکلاتور از جمله ابزارهای کاربردی در زمینه دندانپزشکی می‌باشد و در شکل‌های متفاوتی در بازار موجود هستند. کاغذ ارتیکلاتور یا کاغذ کاربن وسیله‌ای برای شناسایی تماس‌های اکوزال و توزیع فشارهای اکوزال است. این کاغذ قسمت‌هایی از سطح دو دندان فک بالا و پایین که با هم در تماس می‌باشند را نشانه گذاری می‌کند. همچنین کاغذ کاربن بعد از ترمیم با آمالگام مورد استفاده قرار میگیرد، به این صورت که این کاغذ روی دندان‌های ترمیم شده بیمار قرار گرفته و با فشار آوردن روی آن‌ها با دندان، قسمت‌هایی که موارد آلگام زیادی استفاده شده است، رنگی میشود و دکتر میتواند بلندی آن را کوتاه کند. با استفاده از این محصول می‌توانید در دو دو بخش فک بالا و پایین که با یک‌دیگر در تماس هستند را نشانه‌گذاری کنند.

به راحتی می‌توان این مدل از کاغذ‌ها را رنگ کرد و می‌توان از رنگ‌های مومی و فلورسنت در رنگ‌آمیزی آن‌ها استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌هایی که میتوان برای این نوع از کاغذهای ارتیکلاتور بیان نمود این است که در سایزهای متوسط و در ضخامت 65 میکرون تولید می‌گردند

.
علامت گذاری آسان ، سریع و دقیق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...