ورود به حساب کاربری
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مشخصات و نحوه عملکرد تمیزکننده پیشرفته جرم بین دندان wp-100

تمیزکننده پیشرفته جرم بین دندان wp100 واترپیک که به آن نخ دندان آبی هم گفته می‌شود، امکان تنظیم فشار آب را با 10 درجه متفاوت از 10 الی 100 psi به شما می‌دهد. میزان پاشش آب این دستگاه 1400 پالس در دقیقه می‌باشد. واترپیک مدل wp100 با داشتن 7 سری، شامل 2 سری کلاسیک (برای استفاده عمومی)، 1 سری ارتودنسی (برای تمیز کردن بریس‌‌ها)، 1 سری پیک پاکت (برای جرم گیری)، 1 سری پلاکت (برای ایمپلنت و روکش)، 1 سری زبان شور و 1 سری مسواک یک دستگاه بسیار کامل می‌باشد. این محصول دارای مخزن به حجم 600 میلی‌لیتر بوده که می‌تواند با توجه به میزان فشار آب، حدود 90 ثانیه آب را جهت استفاده در خود جای دهد.

واترفلوسر wp100 وسیله ای کاربری، جهت از بین بردن بوی بد دهان که به واسطه ماندن جرم و ذرات ریز غذا در بین دندان ها و زیر لثه ها ایجاد شده و با نخ دندان معمولی و مسواک از بین نمی‌رود، می‌باشد. با توجه به حالت ماساژی که با استفاده از این محصول به لثه های شما داده می‎شود، خون رسانی بهتر شده و لثه‌های شما تقویت می‌گردد. با توجه به سری های همراه این محصول، این دستگاه را برای افرادی که ایمپلنت، روکش دندان و یا ارتودنسی کرده‌اند و یا میخواهند دندان و لثه های خود را جرم‌گیری کرده و یا پلاک‌های دندان خود را از بین ببرند، انتخاب بسیار مناسبی نموده است.

در صورت داشت لثه‌های حساس بهتر است ابتدا از میزان درجه کمتر فشار آب و همچنین آب جوشیده ولرم استفاده نمایید.

راهنمای خرید واترجت 

ویژگی‌ها

قابلیت تنظیم فشار آب با 10 درجه متفاوت

دارای دکمه توقف (Pause) برروی دسته

میزان پاشش آب 1400 پالس در دقیقه

50% راندمان بهتر نسبت به نخ دندان

از بین بردن 99.9% پلاک‌های دندانی

مناسب مصارف پزشکی و خانگی

ابعاد محصول 22×14×17

عملکرد با صدای بسیار کم

سری چرخشی 360 درجه

دامنه فشار آب 10-100

مخزن 600 میلی لیتر

دارای 7 عدد سری 

وزن 862 گرم

کشور مبدا آمریکا

گارانتی: 1 سال

نحوه استفاده

قبل از استفاده سری مورد نظر را انتخاب کرده و آن را نصب کنید. مخزن را از آب پر کنید و آن را در جای خود قرار دهید. اگر برای بار اول از دستگاه استفاده می کنید، شدت آن را روی کم‌ترین مقدار قرار دهید. در ادامه می توانید شدت آن را افزایش دهید. نوک سری را در مقابل دندان های خود قرار دهید. دستگاه را روشن کرده و شروع به استفاده نمایید. سری را امتداد مرز دندان و بافت نگهدارنده لثه حرکت دهید. با کلید روی دسته می توانید دستگاه را موقتا از کار بی‌اندازید. در انتها دستگاه را خاموش کرده و آب اضافی را خالی کنید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...