ورود به حساب کاربری

فرزهای الماسی توربین پروفاPROFA

FOOTBALL

از {{model.count}}
انتخاب کد شناسه محصول-کد سفارش-سایز محصول:
کد شناسه محصول-کد سفارش-سایز محصول را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • .: آماده سازی کانال
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
225,000
5%
213,750 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

ویژگی‌های اصلی این فرز :

خالی کردن پر کردگی های قدیمی

آماده سازی کانال

آماده سازی تاج دندان

پروفیلاکسی

بررسی فرز یا مته دندانپزشکی :

فرز ها یا مته های دندانپزشکی یکی از ابزار های دندانپزشکی هستند که با سرعت بالای ۴۰۰۰ بار در هر ثانیه قدرت چرخش دارند. دلیل ساخت فرز ها با سرعت بالا، کاهش اصطحکاک بین سطح دندان و پیشگیری از آسیب عصب ها می باشد. با کمک فرز های دندانپزشکی می توان برای برش دادن دندان ها و همچنین صیغلی کردن سطح دندان در ترمیم های دندان استفاده نمود.
تقریباً همه مراجعه کنندگان به دندان پزشکی از صدای فرز های دندانپزشکی حس خوبی نداشته و حتی می ترسند!
فرز های دندانپزشکی باید پس از هر بار استفاده به کمک دستگاه اتوکلاو و با بخار ضد عفونی شوند. همچنین پزشک برای پیشگیری از انتقال آلودگی ها هنگام کار با فرز به دلیل پاشش آب بزاق بیمار، باید از ماسک استفاده نماید


فرزهای الماسی

فرزهای الماسی از چسباندن ذرات ریز زاویه دار و نوک تیز از یک ماده بسیار سخت (معمولاً الماس) بوسیله ماده زمینه نرم تر بر روی قسمت سر فرز ساخته می شوند. آنها اغلب برای اتصال به هندپیس های high speed (توربین) مناسب بوده و به علت سختی زیاد، برای تراشیدن بافت مقاوم دندان مناسب هستند. در صورت استفاده صحیح، طول عمر زیادی دارند. فرزهای الماسی، با توجه به متد درمانی دندانپزشک، درجه زبری بسیار نرم ( ۳۸ الی ۴۴ میکرون) تا فوق العاده خشن (۱۲۵ الی ۱۵۰ میکرون) را شامل می شوند و بدلیل طول عمر زیاد و کارایی قابل قبول، در اندازه ها و اشکال بسیار متنوع در دسترس دندانپزشکان قرار دارند.


                                       فرزهای الماسی

.
آماده سازی کانال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...