ورود به حساب کاربری

دستکش وینیل اپی پرفکت

اپی پرفکت

از {{model.count}}
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • .: ضخامت کمتر جهت حس کامل لامسه
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
83,000
5%
78,850 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مشخصات دستکش وینیل اپی پرفکت

دستکش یکی از اصلی‌ترین ملزومات پزشکی است و برای رعایت هر چه بهتر بهداشت استفاده می‎شود. این محصولات در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام با استفاده از روشی خاص تولید شده و می‌توانند ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را داشته باشند. دستکش وینیل اپی پرفکت یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است که در دو سایز متوسط و بزرگ تولید می‎شود. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های این محصول را بررسی کنیم.


ویژگی‌ها و مزایای دستکش وینیل اپی پرفکت

دستکش وینیل، یکی از محصولات مجموعه اپی پرفکت است که با استفاده از جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌‎شود و از هیچگونه پودر برای تولید آن استفاده نشده است. همین امر نیز باعث شده است تا این محصول بتواند تاییدیه CE اروپا و نشان سلامت استاندارد ایران را به دست بیاورد که این دو تاییدیه، نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این محصول هستند.

برای تولید این محصول، از پلی وینیل کلراید استفاده شده است و به همین دلیل، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشد که به لاتکس حساسیت دارند. البته استفاده از این مواد اولیه برای تولید این محصول، مزایای دیگری نیز دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، مقاومت بیشتر دستکش وینیل  در برابر حلال‌های شیمیایی است.

این محصول به صورت غیر استریل تولید شده است و یک بار مصرف هستند، به همین دلیل، پس از مصرف، باید آن را دور بیاندازید. علاوه بر این، از این محصول می‌توانید برای مصارف عمومی پزشکی، آزمایشگاه‌ها و مراکز بهداشتی استفاده کنید.

این دستکش‌ها دارای فرمولاسیونی نرم و روان هستند و انعطاف پذیری بالای آن‌‌ها، باعث شده است تا به راحتی پاره نشوند و در زمان استفاده از آن‌ها، احساس راحتی بیشتری داشته باشید. ناگفته نماند که دستکش‌های وینیل، مانع خوبی برای مواد بیولوژیکی هستند اما نباید به عنوان مانع برای مواد شیمیایی استفاده شوند. برای نگهداری از این محصول، باید آن را از نور خورشید و یا مکان‌هایی که در معرض اشعه، گرما و یا رطوبت هستند جلوگیری کنید.

 ویژگی‌ها

جهت مصارف عمومی پزشکی، آزمایشگاه‌ها و مراکز بهداشتی

مناسب جهت جلوگیری از انتقال آلودگی و بیماری

ضخامت کمتر جهت حس کامل لامسه

دارای سطح ریز ضد لغزش

غیر استریل و یکبار مصرف

.
ضخامت کمتر جهت حس کامل لامسه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...