ورود به حساب کاربری

توربین کروکو (croco)

مدل: کروکو (croco)

از {{model.count}}
دسته : توربین
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مکانیسم قفل سه نظام:: پوش باتن
  • شرکت:: Croco
  • کشور:: چین
  • نوع تکنولوژی:: غیرنوری
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اساس کار توربین دندانپزشکی چیست؟

دندان ساختاری سخت و غیر قابل نفوذ دارد و در صورت خرابی نیاز به وسیله‌ای است که بتوان با آن به این ساختار سخت نفوذ کرد تا به درمان آن پرداخت. یکی از محصولات دندانپزشکی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد توربین دندانپزشکی است. کار توربین‌های دندانپزشکی چرخش یا همان توربولانس (Turbulence) می‌باشد که این چرخش برای سرواخ کردن و درمان دندان‌ها استفاده می‌شود. اساس ساختار توربین دندانپزشکی با عبور و هوای پرفشار می‌باشد، هوایی که حدود ۲ الی ۲/۵ بار فشار دارد. این هوا توسط توربین، بلبرینگ و دیگر اجزا به فرز دندانپزشکی منتقل می‌شود و باعث چرخش فرز می‌شود.

توربین دندانپزشکی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده؟

سر توربین دندانپزشکی دارای اجزایی از قبیل شفت، بلبرینگ و پره می‌باشد که اصطلاحا به مجموعه اینها کاتریج گفته می‌شود. در هر توربین دندانپزشکی برای اینکه بتواند برای درمان بیماران کاربرد داشته باشد لازم است که از فرزهای مخصوصی استفاده شود که نسبت به موقعیت‌های مختلف و نیاز پزشک در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند.

فرز درون شفت قرار می‌گیرد، یکی از بهترین سیستم‌های نگهدارنده فرز در انواع توربین‌های دندانپزشکی پوش باتن هست که هم سرعت عمل و هم راحتی استفاده آن قابل توجه است.

توربین کروکو (CROCO) از سیستم پوش باتن برای فرزگیر استفاده می‌کند و با آلیاژی سبک و مقاوم ساخته شده است. از پاشش آب چند نقطه‌ای استفاده می‌کند که بصورت متمرکز بر روی فرز تنظیم شده‌اند. توربین CROCO برای استفاده طولانی مدت از این هدنپیس وزن پایینی دارد و دست پزشک را دچار خستگی نمی‌کند.


پوش باتن

هد معمولی

حداکثر سرعت: 350.000 دور در دقیقه

حداکثر تحمل فشار هوا 2 الی 32.2 اتمسفر

غیرنوری

اسپری آب سه کاناله (پودری)

بلبرینگ سرامیکی

مناسب برای دریل دندان های آسیاب (با سرعت بالا)

قطر فرز: 1.6 میلی متر

میزان صدا و نویز: کمتر از 68 دسی‌بل


قابل اتوکلاو تا حداکثر دمای 135 درجه سانتی گراد، 20 دقیقه در دمای 121 درجه سانتی گراد و 15 دقیقه در دمای 135 درجه سانتی گراد.


مشخصات شرکت Croco

کشور

چین

نوع اتصال

بدون کوپلینگ به شلنگ 2 سوراخ

فشار هوای پیشنهادی (bar)

2.5 الی 3

سرعت چرخش

حداکثر 350000 دور در دقیقه

خنک کنندگی

اسپری سه مسیر آب و هوا

مکانیسم قفل سه نظام:
پوش باتن
شرکت:
Croco
کشور:
چین
نوع تکنولوژی:
غیرنوری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...