ورود به حساب کاربری

سوند یک سر – 1304

کد: 1304

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سوند:: یک سر(Single Ended) صاف، بلند
  • کد کالا:: 1304
  • .fig:: 9
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
108,000
15%
91,800 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

Explorer

یک سر(Single Ended)

صاف، بلند

.Fig

9

 توضیحات :

ابزار معاینه دندانپزشکی، ابزار اندودنتیک، سوند یکسر

ابزاری است که برای معاینه پوسیدگی‌ها و شیارهای دندان‌ها و نیز برای بررسی لبه‌های مارجین پرکردگی‌ها و پروتز استفاده می‌شوند. سوندها با نوک‌های تیز و شکل‌های مختلف کمک کرده تا در صورتی که در ساختار و نسج دندان پوسیدگی اتفاق افتاد و یا حفره‌ای ایجاد گردید بتوان آن را شناسایی کرد.

با توجه به اینکه دندان از عاج و مینا تشکیل شده، ساختاری بسیار سخت و محکم دارد. هنگامی که پوسیدگی در دندان رخ دهد ساختار مینا از بین رفته و عاج هم نرم می‌شود و ساختار کلی خود را از دست می‌دهد. دندانپزشک به کمک سوند درجه سختی و نرمی دندان‌ها را معاینه کرده و هنگامی که سوند در دندان فرو رود یعنی ساختار مینا از دست رفته و این نشانه ی پوسیدگی دندان‌ها است. از طرف دیگر برای دندانپزشک بسیار اهمیت دارد که لبه‌های مارجین پروتزها کاملا آداپته باشد، چرا که اگر این آداپتیشن وجود نداشته باشد، باعث جمع شدن پلاک و مشکلات لثه و همچنین آسیب به ساختار دندان بیمار می‌شود. دندانپزشک به وسیله سوندها آن ها را مورد معاینه قرار می‌دهد. همچنین لبه‌های پرکرد گی باید کامل با حفره و فضایی که برای پرکردگی ایجاد شده تطابق داشته باشد که سوندها در این امر به دندانپزشک کمک می کنند.

این محصول از جنس فولاد زنگ نزن بوده.

با افتخار تولید ایران

کد کالا : 1304

سوند:
یک سر(Single Ended)
صاف، بلند
کد کالا:
1304
.fig:
9

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...