ورود به حساب کاربری

فورسپس ریشه کش سانترال بالا – 1121

کد: 1121

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی:: 5 سال
  • کد کالا:: 1121
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
746,000
15%
634,100 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فورسپس

محصولات مرتبط

Tooth Forceps

For Upper Anterior Roots

نوک بلند(Long Beak)

.Fig

29

 توضیحات :

ابزار جراحی دندانپزشکی، فورسپس بزرگسالان

فورسپس یا انبر دندانپزشکی ابزار دستی است که به دو صورت مجزا فورسپس بزرگسال و فورسپس اطفال دسته‌بندی می‌شود. به کمک فورسپس دندان را گرفته و با حرکت‌های جانبی و کشیدن دندان را لق کرده و از فک و دهان خارج می‌کنند. فورسپس‌ها به صورت کلی بر اساس شکل دسته و نوک، برای دندان‌های مختلف طراحی می‌شوند. با توجه به اینکه اندازه ریشه دندان‌ها و شکل ظاهری و مورفولوژی دندان‌ها در دهان متمایز بوده و نحوه دسترسی به آن‌ها متفاوت است، امروزه فورسپس‌های مختلفی وجود دارند. بنابراین فورسپس‌های اختصاصی عقل بالا، مولر بالا (چپ و راست)، پرمولر و کانین و دندان های قدامی در فک بالا و فورسپس‌های عقل پایین، مولر پایین (چپ و راست)، پرمولر پایین و اینسیزورها (دندان‌های جلویی) در فک پایین طراحی شده‌اند. علاوه بر موارد یاد شده فورسپس‌های یونیورسال نیز طراحی شده‌اند که می‌توانند در نواحی مختلف استفاده شوند ولی با توجه به اینکه شکل ریشه‌ها در ناحیه سرویکال و گردنی دندان‌ها ثابت نیست این فورسپس‌ها کارایی کمتری دارند. بهتر است از فورسپس‌های اختصاصی هر دندان استفاده کنیم.
در طراحی دسته فورسپس‌ها علاوه بر دسترسی به دندان به فرم دسته برای گرفتن (Grasp)دندان هم دقت می‌شود و از این لحاظ فورسپس‌ها به انواع آناتومیک، عاج‌دار، سوراخ‌دار و حتی با شکل‌های مختلفی از نوع سیلیکونی ساخته می‌شوند.

این محصول از جنس فولاد زنگ نزن بوده و دارای 5 سال گارانتی شرکت.

با افتخار تولید ایران

 کد کالا : 1121

گارانتی:
5 سال
کد کالا:
1121

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...