ورود به حساب کاربری

الواتور کوپلن مدیوم – 4285

کد: 4285

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز:: M _ 3.5 mm
  • کد کالا:: 4285
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
304,000
15%
258,400 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

الواتور کوپلن

محصولات مرتبط

Root Elevator

متوسط(Medium) – سرکج(Curved)

سایز :

3.5 mm

 توضیحات :

ابزار جراحی دندانپزشکی، ابزار دندانپزشکی اطفال، الواتور استاندارد

الواتورها ابزارهایی هستند که دارای اشکال مختلفی در قسمت سر خود می باشند که با استفاده از آنها می توان به راحتی به الیاف پی دی ال اطراف ریشه دندان نفوذ کرد و قسمتی از آنها را قطع نمود. الواتورها با نیروهای فشاری وجینگ (Wedging)، و چرخشی (Rotation)، که بصورت مستقیم و یا با اهرم کردن به ریشه وارد می شوند کمک می کنند که الیاف پی دی ال قطع شده و در نهایت ریشه جا به جا و خارج شود.
امروزه الواتورها با شکل ها و طرح های مختلف و حتی آلیاژهای متنوع در بازار قابل عرضه هستند که این شکل ها و طرح ها می توانند در نواحی مختلف آناتومیک و نواحی مختلف فکی به دندانپزشکان کمک کنند تا دسترسی بهتری به ناحیه ریشه و نفوذ بهتری به داخل پی دی ال داشته باشند. الواتورها بین استخوان آلوئول و ریشه در ناحیه پی دی ال نفوذ کرده و کمک می کنند دندان جابجا شده و خارج گردد. در این راستا امروزه الواتورهایی با نام الواتورهای پی دی ال و الواتورهای لوکساتور و … در شکل ها و طرح های مختلف توسط افراد و کمپانی های مختلف طراحی و ساخته می شوند که می توانند در دندان های مختلف استفاده شوند. آنها براساس نوع طراحی کاربردهای متنوعی در دندانپزشکی دارند. برخی یونیورسال بوده و در قسمت های مختلف فک قابل استفاده هستند مثل الوتورهای مستقیم، و برخی دیگر با کجی خاصی که دارند به یکی از ریشه ها (ریشه مزیالی و یا دیستالی) نیروی لازم را وارد می کنند. در برخی موارد وقتی دندانپزشک به ریشه و تاج دندان سکشن (Section) برش می دهد، می توان از برخی الواتورها مانند الواتور پرچمی و یا کرایر کمک بگیرد تا ریشه دندان را به بهترین شکل خارج کند.

این محصول از جنس فولاد زنگ نزن بوده.

با افتخار تولید ایران

 کد کالا : 4385

سایز:
M _ 3.5 mm
کد کالا:
4285

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...