ورود به حساب کاربری

آمالگام 50 تایی سینالوکس

سینالوکس

از {{model.count}}
انتخاب اندازه:
اندازه را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی ها :: قابلیت کندانس عالی . مقاومت عالی
  • ترکیبات :: آلیاژ آمالگام شامل 42.6 درصد نقره و 31.4 درصد قلع...
فروشنده فروشنده: Dandamin
آماده ارسال ناموجود
1,279,200 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

محصول : ایران 

ویژگی ها : قابلیت کندانس عالی . مقاومت عالی

بسته بندی: 50 عددی و 150

تائیدیه

ISO | CE

ترکیبات

نقره ۴۲/۶% - قلع ۳۱/۴% - مس ۲۶%

مدل

کپسولی

آمالگام Cinalux با بهره­ گیری از فناوری پیشرفته و با استفاده از روش اتمایزینگ گازی به صورت ذرات کروی تولید می­ شود، این آلیاژ عاری از فلز روی و فاز مضر Gamma2 می باشد. این پودر آلیاژ آمالگام شامل 42.6 درصد نقره و 31.4 درصد قلع و 26 درصد مس بوده و با جیوه دندانپزشکی تشکیل ملغمه می­ دهد.
      

مقایسه ترکیب آمالگام سینالوکس | Amalgam Cinalux با استانداردADA

آمالگام دندانی یکی از قدیمی ترین مواد ترمیمی در دندانپزشکی است که از زمان معرفی تاکنون تغییرات زیادی در ترکیبات آن به منظور بهبود کیفیت انجام شده است. یکی از عناصر اصلی آمالگام، مس می باشد. طبقه بندی امروزی آمالگامها نیز براساس همین عنصر انجام شده است. آمالگامها به دو گروه با مس بالا و با مس پایین تقسیم بندی شده اند. ادعا شده است آمالگام سینالوکس (محصول شرکت شهید فقیهی) جزو آمالگامهای کروی با مس بالا و فاقد عنصر روی و فاز گامادو می باشد. هدف از این تحقیق پی بردن به نوع و درصد اجزای تشکیل دهنده آن و آنالیز، توسط راکتور هسته ای بود. محصولات کارخانه در دو زمان مختلف از نظر اجزای ترکیبی با هم و با درصدهای داده شده از طرف کارخانه و دو نوع آمالگام استاندارد سیبرالوی (Sybralloy) و تایتن (Tytin) مورد مقایسه قرار گرفتند. در این بررسی سه کپسول یکسان آمالگام سینالوکس، تولید شده در تاریخهای متفاوت، انتخاب شدند و سپس پودر داخل کپسول خارج و در بسته های پلاستیکی آب بندی گردید. سه بسته داخل راکتور مینیاتوری قرار گرفتند و به مدت ۱۰ روز به آنها پرتوهای رادیواکتیو تابانده شد. بعد از این زمان عناصر موجود در آمالگام فعال (Active) و به رادیوایزوتوپهای همان عنصر تبدیل شدند و از خود پرتو ساطع کردند؛ سپس سیستم اسپکترومتر گاما این پرتوها را جمع آوری و به نرم آفزار Span منتقل کرد. این نرم افزار به کمک استانداردهای مرجع و شدت و طول موج اشعه دریافتی، نوع و درصد عناصر موجود در آمالگام را مشخص می کند. نتایج نشان داد که آمالگام سینالوکس از نظر درصد و نوع عناصر تشکیل دهنده با یکدیگر و با درصدهای داده شده از طرف کارخانه یکسان است و در این خصوص تفاوت معنی داری مشاهده نشد؛ همچنین آمالگام سینالوکس از نظر درصد عناصر تشکیل دهنده با آمالگام استاندارد سیبرالوی تفاوت معنی داری را نشان نداد؛ اما در مقایسه با آمالگام استاندارد تایتن، بین این دو آمالگام در دو عنصر تفاوت معنی داری مشاهده نگردید.

ویژگی ها :
قابلیت کندانس عالی . مقاومت عالی
ترکیبات :
آلیاژ آمالگام شامل 42.6 درصد نقره و 31.4 درصد قلع و 26 درصد مس بوده و با جیوه دندانپزشکی تشکیل ملغمه می­ دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...